مزیتهای  پلت مرغی بوردو  با دیگر پلت های مرغی

کود پلیت مرغی مرغوب، کودی است که بر خلاف باورها، در  آب دیر حل شود و با هر دفعه آبیاری مقداری از مواد آلی آن آزاد شود و به خاک برسد. آزاد سازی کود پلیت مرغی بوردو  برخلاف دیگر کودهای موجود، به نحوی است که گیاه در تمام مراحل رشد میتواند از مواد آلی کود استفاده کند. کود پلیت مرغی بوردو  به دلیل سبک بودن به راحتی جذب خاک میشود و تاثیرات بسیار مطلوبی بر خاک و کیفیت محصولات میگذارد. به این صورت که با هر بار آبیاری یک ملی از پلیت جذب خاک و گیاه میشود به این طریق خاک در تمامی مراحل رشد، گیاه حامل مواد آلی و حاصلخیر  است که خود عاملی موثر  برای رشد بیشتر گیاهان و برداشت محصولی با کیفیت میباشد.

دلیل این مرغوبیت کود پلیت مرغی بوردو استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد است. بردو بر خلاف شرکت های دیگر که از دستگاهای 35 و با دایو 3و 4  برای تولید پلت مرغی استفاده میکنند، ( این کود برای خوراک دام استفاده میشود و مناسب زمین کشاورزی نیست به این دلیل که در اولین آبیاری تمام مواد آلی آن ازاد میشود و باید دوبار کود ریزی کنید) بوردو از دستگاه های 450و 550 با دایو 6 استفاده میکند که نتیجه آن تولید یک محصول فوق العاده با کیفیت است. به همین دلیل بردو توانسته نظر و اعتماد بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کند و رضایت مشتریان را همواره داشته باشد.

همچنین دیگر مزیت کود بوردو نسبت به سایر کود ها،  تولید در دمای 360 درجه است که خود باعث میشود حتی ذره ای بار میکروبی در کود باقی نماد که این خود نشان از اهمیت سلامت مصرف کنندگان برای شرکت پردیس کود میباشد. محصولات شرکت پردیس کود با نام تجاری بوردو در بازار عرضه میشود.

کود پلت مرغی بوردو دارای پروانه بهداشت دامپزشکی است که خود گواه خالص بودن و استفاده نکردن از کودهای دامی دیگر در پلت مرغی بوردو است. این محصول به دلیل داشتن  کیفیت بالا ، قیمت مناسب و همچنین عرضه مستقیم از کارخانه برای کشاورزان عزیز کشورمان بسیار مورد اسقبال قرار گرفته و در زمین های زیر کشت زعفران،باغات میوه،زمین های کشاورزی غلات و غیره مورد استفاده قرار میگیرید .

آنالیز کود پلت مرغی بوردو


 
 
اسیدیته 7/5  ....................(PH)                                                 هدایت الکتریکی 9 (EC) .......................DS/M
 
دستور عمل میزان مصرف پلت مرغی بوردو